Nimetatud tõendi esitamiseks palume minna Maksu- ja Tolliameti kodulehele aadressil www.emta.ee. Edasiselt palume toimida alljärgnevalt:
1. ülevalt paremalt nurgast valige „Sisenen e-maksuametisse/e-tolli“;
2. sisenemiseks valige Teile sobiv viis: ID-kaart, mobiil-ID, internetipank või kasutajatunnus;
3. valige „e-maksuametisse/e-tolli“;
4. lehe ülaservast valige „Nõuded ja kohustused“;
5. valige vasakult „Tõendid“ ning seejärel „Alusta tõendi koostamist“;
6. valige „Maksuandmete tõend“ ning seejärel „Dokumendi liik valitud“;
7. edasiselt valige sobiv keel ning vastav ajaperiood. Tähistage kõik kastid linnukestega ning seejärel valige „Koosta tõend“;
8. „Lisa digitempel“ ning valige „Saada e-kirjaga“;
9. sisestage e-posti aadressiks info@bigbank.ee ning vajutage „Saada e-kirjaga“.
Kas me vastasime Sinu küsimusele?
Panga digiallkirjaga arvelduskonto väljavõtte allalaadimine Swedbank AS internetipanga vahendusel:
1. Sisene internetipanka aadressil https://www.swedbank.ee/private
2. Vali menüüst „Igapäevapangandus“.
3. Seejärel „Konto väljavõte“.
4. Määra perioodi „Algus“ ja „Lõpp“. Kuupäevade valikul vali perioodiks neli viimast kuud. Näide: Oletame, et tänane kuupäev on 16. mai. Seega vali väljavõtte perioodiks 16.01.2014 kuni 16.05.2014 ehk tänane kuupäev.
5. Vali „Saada päring“ ja Sulle kuvatakse konto väljavõte.
6. Seejärel vajuta konto väljavõtte kohal asetsevale "BDOC" nupule, mille järgselt avaneb aken, kus pakutakse kahte võimalust – “Salvesta arvutisse” või “Saada e-mailiga”.
• Soovitame valida “Saada e-mailiga”. Seejärel avaneb aken, milles kirjuta “Saaja” lahtrisse info@bigbank.ee ja “Saatja” lahtrisse enda e-posti aadress.
• Kui soovid väljavõtte e-mailiga meile ise saata, siis vali “Salvesta arvutisse”. Seejärel küsitakse kas soovid väljavõtet avada või salvestada. Vali “Salvesta”, “Save” või “Save file” (vastavalt arvuti töökeelele) ja salvesta väljavõte meelepärasesse kohta oma arvutis, et saaksid selle hiljem e-kirjaga meile saata.
Peale väljavõtte salvestamist saada see meie aadressile info@bigbank.ee.
Kui soovid peale panga digiallkirjaga pangakonto väljavõtte salvestamist seda ka ise avada, siis peab sinu arvutisse olema laetud ID-kaardi tarkvara.
Panga digiallkirjaga arvelduskonto väljavõtte allalaadimine SEB Pank AS internetipanga vahendusel:
1. Sisene internetipanka aadressil https://www.seb.ee/ip/ipank
2. Vali menüü "Arveldamine", seejärel „Päringud“ rubriigist „Väljavõte“.
3. Vali väljavõtte periood. Kuupäevade määramisel vali perioodiks viis viimast kuud ning lõppkuupäevaks eilne päev.
Näide: Oletame, et tänane kuupäev on 16. mai. Seega vali väljavõtte perioodiks 16.01.2014 kuni 15.05.2014 ehk eilne kuupäev.
4. Vali väljavõtte kohal oleva välja “Tüüp” väärtuseks „Digitaalselt allkirjastatud väljavõte“ ning vajuta “Vaatan väljavõtet”. Seejärel algab automaatselt väljavõtte allalaadimine.
5. Peale väljavõtte salvestamist saada see meie aadressile info@bigbank.ee.
Kui soovid peale panga digiallkirjaga pangakonto väljavõtte salvestamist seda ka ise avada, siis peab sinu arvutisse olema laetud ID-kaardi tarkvara.
Panga digiallkirjaga arvelduskonto väljavõtte allalaadimine Krediidipank AS internetipanga vahendusel
1. Sisene internetipanka aadressil https://i-pank.krediidipank.ee/login
2. Vali „Kontoinfo“ menüüst „Väljavõtted“.
3. Avaneb tabel „Konto väljavõtte päring“.
4. Vali väljavõtte perioodiks viis viimast kuud.
Näide: Oletame, et tänane kuupäev on 16. mai. Seega vali väljavõtte perioodiks 16.01.2014 kuni 15.05.2014 ehk eilne kuupäev.
5. Märgi tehinguliikide filtri juures kõik tehinguliigid, sest väljavõte peab kajastama kõiki tehinguid ning ei tohi olla filtreeritud kujul.
6. Märgi kindlasti väljavõtte esitusformaadi valimise osas linnuke digitempliga väljavõtte juurde („Lisan väljavõttele panga digitempli“).
7. Kui kõik vajalikud valikud on tehtud, vajuta „Teostan päringu“ nuppu.
8. Salvesta väljavõte meelepärasesse kohta oma arvutis, et saaksid selle hiljem e-kirjaga meile saata.
9. Peale väljavõtte salvestamist saada see meie aadressile info@bigbank.ee.
Kui soovid peale panga digiallkirjaga pangakonto väljavõtte salvestamist seda ka ise avada, siis peab sinu arvutisse olema laetud ID-kaardi tarkvara.
Panga digiallkirjaga arvelduskonto väljavõtte allalaadimine LHV Pank AS internetipanga vahendusel:
1. Sisenege internetipanka.
2. Avalehel valige menüüst „Konto väljavõte“.
3. Määrake perioodi alg- ja lõppkuupäev ning vajutage „Uuenda väljavõtet“.
4. Seejärel salvestage avanenud kontoväljavõte vajutades „Salvesta…“ ning valides avanevast rippmenüüst BDOC.
5. Peale väljavõtte salvestamist palume Teil selle saata meie e-maili aadressile info@bigbank.ee.
Kui soovid peale panga digiallkirjaga pangakonto väljavõtte salvestamist seda ka ise avada, siis peab sinu arvutisse olema laetud ID-kaardi tarkvara.
Panga digiallkirjaga arvelduskonto väljavõtte allalaadimine Danske Bank AS internetipanga vahendusel:
Sisene internetipanka ja esita tellimus *.ddoc formaadis väljavõtte saamiseks. Juhul, kui Danske Bank AS väljavõtet nõuetele vastavas formaadis soovitud ajaks saada ei õnnestu, oleme esmalt nõus aktsepteerima ka PDF-formaadis väljavõtet, mille palume saata aadressile info@bigbank.ee.
Nordea Pank AS-s internetipangas olevate arvelduskontode väljavõtete esitamine:
1. Sisenege internetipanka.
2. Avalehel valige menüüst „Kontoväljavõte“.
3. Seejärel valida „väljavõtte vorm“ ja avaneb rippmenüü, valida „väljavõte pdf kujul“
4. Seejärel valida „väljavõtte periood“ ja võib vajutada „Vaata väljavõtet“
5. Avada ja salvestada pdf-i.
Soome pankades olevate arvelduskontode väljavõtete esitamine:
Mitmed Soome pangad ei võimalda iseteenindusest pangapoolse digiallkirjaga väljavõtet alla laadida. Sellisel juhul aktsepteerime esmalt ka PDF-formaadis väljavõtet, mille palume saata aadressile info@bigbank.ee.
Kas me vastasime Sinu küsimusele?
Kinnituse esitamiseks pöördu vastava finantsasutuse poole ning palu neil saata kinnitus kohustuste puudumise kohta e-maili teel. Edasta saadud e-mail originaalkujul (kasutades postkastis nuppu "forward" või "edasta") aadressile info@bigbank.ee. Samuti sobib kinnitusena võimaluse olemasolul ekraanitõmmis (print-screen) vastava finantsasutuse iseteenindusest. Kinnituses peab olema selgelt arusaadav, et sul puuduvad vastava kuupäeva seisuga kohustused vastava finantsasutuse ees.
Kas me vastasime Sinu küsimusele?
Kuidas ma saan dokumente ID-kaardiga digitaalselt allkirjastada?
1. Sisestage ID-kaart lugerisse;
2. Avage meie poolt saadetud e-kirja manusesse lisatud laenuleping;
3. Avanenud digikonteineri vasakus sektsioonis näete kolme erinevat laenudokumenti (leping, teabeleht, laenutaotlus) ning paremal on kuvatud Bigbank AS-i digitempel;
4. Vajutage "Lisa allkiri“ nupule;
5. Seejärel avaneb uus vaade. Paremal pool osas nähtavaid välju täita pole vajalik ("Roll", "Resolutsioon", "Linn" jne);
6. Vajutage "Allkirjastan" nuppu ning sisestage küsitud PIN2;
7. Kui allkirjastamine õnnestus, siis kuvatakse Teile digikonteiner, milles näete nii enda kui ka Bigbank AS-i digiallkirja;
8. Vajutage "Salvesta" nuppu (kindlasti ei tohiks valida vasakus ääres olevat "Salvesta failid kettale", sest sel juhul kaotate kõigi allkirjad);
9. Valige faili salvestamiseks meelepärane asukoht oma arvutis (soovitame valida koha, kust leiate faili hiljem kindlasti üles(näiteks desktop ehk töölaud));
10. Pärast salvestamist sulgege konteiner;
11. Avage salvestatud fail uuesti ja kontrollige, kas näete enda allkirja ja Bigbank AS digitemplit;
12. Kui mõlemad digiallkirjad on olemas, siis palume saata allkirjastatud leping aadressile info@bigbank.ee.
Vajadusel saate abi ka ID.ee veebilehelt.
Kuidas ma saan dokumente mobiil-ID’ga digitaalselt allkirjastada?
1. Avage meie poolt saadetud e-kirja manusesse lisatud laenuleping;
2. Avanenud digikonteineri vasakus sektsioonis näete kolme erinevat laenudokumenti (leping, teabeleht, laenutaotlus) ning paremal on kuvatud Bigbank AS-i digitempel;
3. Valige „Kasuta Mobiil-ID“, sisestage oma telefoninumber ja isikukood ning vajutage „Lisa allkiri“;
4. Seejärel avaneb uus vaade. Paremal pool osas nähtavaid välju täita pole vajalik ("Roll", "Resolutsioon", "Linn" jne);
5. Vajutage alumises ääres olevat "Allkirjastan" nuppu;
6. Ekraanile ilmub teade, mille kohaselt toimub Mobiil-ID-ga allkirjastamine. Veendu, et kontrollkood arvutis ja telefonis kattuvad. Kattuvuse korral vajuta telefonis „OK“ ning sisesta küsitud PIN2 kood;
7. Kui allkirjastamine õnnestus, siis kuvatakse Teile digikonteiner, milles näete nii enda kui ka Bigbank AS-i digiallkirja;
8. Vajutage "Salvesta" nuppu (kindlasti ei tohiks valida vasakus ääres olevat "Salvesta failid kettale", sest sel juhul kaotate kõigi allkirjad);
9. Valige faili salvestamiseks meelepärane asukoht oma arvutis (soovitame valida koha, kust leiate faili hiljem kindlasti üles(näiteks desktop ehk töölaud));
10. Pärast salvestamist sulgege konteiner;
11. Avage salvestatud fail uuesti ja kontrollige, kas näete enda allkirja ja Bigbank AS digitemplit;
12. Kui mõlemad digiallkirjad on olemas, siis palume saata allkirjastatud leping aadressile info@bigbank.ee.
Vajadusel saate abi ka ID.ee veebilehelt.
Kas me vastasime Sinu küsimusele?
Pakume:
• tagatiseta väikelaenu summas kuni 15 000 eurot;
• tagatiseta autolaenu summas kuni 15 000 eurot;
• laenu kinnisvara tagatisel alates 7 000 eurost.
Kas me vastasime Sinu küsimusele?