Tunneme oma klienti

Tunneme oma klienti

Finantssektori usaldusväärseks toimimiseks ja parima kliendisuhte hoidmiseks on oluline, et sinu andmed pangas on õiged ja ajakohased. Meil on seadusest tulenev kohustus lähtuda "tunne oma klienti" põhimõttest, mille eesmärgiks on peamiselt rahapesu ja terrorismi rahastamise tõkestamine.

Korduma kippuvad küsimused

Mis andmeid küsime kliendilt kliendisuhte loomisel ja kliendisuhte jooksul?

Miks küsime konto avamisel või kliendisuhte jooksul vajadusel täiendavaid dokumente?

Kes on tegelik kasusaaja ja mis infot pean selle kohta teadma?

Mida tähendab seos Eestiga?

Kes on PEP ehk riikliku taustaga isik?

Mida teha, kui andmed muutuvad?

Kuidas selgitada oma vara päritolu?

Kuidas on tagatud kliendiandmete turvalisus?